Romexpo: 22.000 de vizitatori la ediţia de primăvară a Târgului de Turism al României

eoficial.ro | Business | 1 martie 2016, ora 21:44
romexpo

Ediţia de primăvară a Târgului de Turism al României, care s-a desfăşurat la Romexpo între 25 şi 28 februarie 2016 în Pavilioanele C1 – C6 ale Complexului Expoziţional Romexpo, a adunat 22.000 de vizitatori în patru zile, se arată într-un comunicat al organizatorilor.

La Târgul de Turism al României au participat în calitate de expozanţi şi co-expozanţi 309 firme din 15 ţări: Albania, Bulgaria, Croaţia, Egipt, Grecia, Israel, Italia, Moldova, Palestina, Polonia, România, Serbia, Spania, Turcia şi Ungaria, suprafaţa expoziţională ocupată fiind de peste 14.200 mp.

La Târgul de Turism firmele expozante au prezentat publicului larg şi iubitorilor de călătorii cele mai noi oferte în materie de vacanţe, începând de la pachete promoţionale pentru litoralul turcesc, bulgăresc sau grecesc, oferte all-inclusive comparative cu ale hotelierilor internaţionali pentru litoralul românesc, city-breakuri în marile capitale europene, până la destinaţii exotice în voga precum Republica Dominicană, Maldive, Thailanda, Bali, Seychelles şi Zanzibar sau circuite în America de Nord ori America de Sud. Romexpo a reuşit să aducă laolaltă în cadrul Târgului de Turism al României agenţiile de turism, tour-operatori, companii aeriene, consilii judeţene, primării de oraşe şi comune, vizitatori specialişti şi iubitori de vacanţe.

Ediţia curentă a Târgului de Turism s-a remarcat prin numărul mare de vizitatori şi prin reducerile semnificative de care aceştia au putut beneficia în cele 4 zile de manifestare.

De asemenea, independent de scena Târgului de Turism al României, fiecare stand în parte a oferit vizitatorilor surprize muzicale, dansuri reprezentative din regiunea sau ţara din care proveneau, degustări de produse tradiţionale sau tombole cu premii constând în sejururi sau scurte vacanţe.

Târgul de Turism al României a fost organizat şi găzduit de Romexpo, cu sprijinul Camerei de Comerţ şi Industrie a României, al Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism din România (ANAT), în calitate de partener strategic, şi al Organizaţiei Patronale a Turismului Balnear din România (OPTBR), al Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR) şi al Asociaţiei Naţionale de Turism Rural, Ecologic şi Cultural  (ANTREC).

Comentarii

raspunsuri